lunedì 21 marzo 2016

Mona Carita - Mikä Fiilis

Cover di What a feeling in finlandese. Notare il testo.




Ei ollut ketään Mulla aikaisemmin Haaveet ainoastaan pitää sain Mä vaan Oi kuinka mä toivoin Hänen saapuvankaan Joka muuttaisi näin elämäin Sinä saavuit ja annoit Riemuun oikeuden Olen onnellinen tunnen sen Mikä fiilis Mulla onkaan Nouse niin kuin pääskynen lentoon kiihkeään Nyt saan kaiken Mä minkä tahdon Suuren ihmeen rakkauden puhtaan eessä nään Sinä saavuit ja annoit riemuun oikeuden Olen onnellinen, tunnen sen Mikä fiilis Mulla onkaan Nouse niin kuin pääskynen lentoon kiihkeään Nyt saan kaiken Mä minkä tahdon Suuren ihmeen rakkauden puhtaan eessä nään Mikä fiilis (Tätä haluan) Mulla onkaan (Enää rakastan) Nouse niin kuin pääskynen lentoon kiihkeään Mikä fiilis (Mikä fiilis pohjaton) Mikä fiilis (Hyvä olla mulla on) Kaiken tahdon (Mikä fiilis pohjaton) Kaiken saan (Hyvä olla mulla on, on, on, on, on) Mikä fiilis! (Mikä fiilis) Mikä fiilis pohjaton (Huippu fiilis) Hyvä olla mulla nyt on (Mikä fiilis) Mikä fiilis pohjaton (Huippu fiilis) Hyvä olla mulla nyt on

Nessun commento: